✅ افتتاح فاز اول مجتمع گردشگری مخملکوه خرم آباد با ۱۶۰ نفر اشتغال مستقیم در دهه مبارک فجر

? بازدید فرماندار خرم آباد و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان از مجتمع تفریحی و گردشگری مخملکوه و تشکیل جلسه فوری در محل کارگاه جهت بررسی و رفع مشکلات این پروژه

? فرماندار مرکز استان مجتمع های گردشگری و تفریحی از این دست را یکی از زمینه های رشد و توسعه استان خصوصا در بخش اشتغالزایی برشمرد و افزود؛ افتتاح این طرح می تواند در رونق گردشگری منطقه و ایجاد اشتغال برای همشهریان سهم بسزایی داشته و تنها در فاز نخست این طرح تعداد ۱۶۰ نفر بصورت مستقیم مشغول به کار می شوند و در صورت تکمیل فاز های دوم و سوم این تعداد به ۵۰۰ نفر خواهد رسید.

? طولابی در این جلسه خواستار کمک همه جانبه دستگاه های اجرایی در جهت حل مشکلات این مجتمع بزرگ شد و افزود؛ منابع طبیعی شهرستان در جهت واگذاری عرصه های منابع ملی برای گسترش این طرح و همچنین رفع تصرفات غیرمجاز در این عرصه ها از طریق مبادی قانونی اقدامات لازم را اجرایی نماید.

? وی تصریح کرد؛ راهداری شهرستان خرم آباد نیز در ارتباط با رمپ های ورودی و خروجی و تصرفات در حریم راه اقدامات لازم را انجام داده و ساماندهی مسایل بهداشتی نیز توسط بخشداری با همکاری ساکنین محل صورت خواهد پذیرفت.

? گفتنی است فاز اول این پروژه در قالب مجتمع اقامتی، رستوران و چایخانه آماده بهره برداری بوده و تلاش بر این است که این طرح در دهه فجر امسال افتتاح و به بهره برداری برسد.

✨ ۲۵ دی ماه ۱۳۹۹
? روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد

b_300_0_16777215_00_images_fffffffffff.jpeg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید