✅ شروع رسمی طرح سامان در شهرستان خرم آباد

◀️ طرح جامع سلامت روان موسوم به طرح سامان شهرستان خرم آباد ظهر امروز با افتتاح دبیرخانه و مرکز جامع سلامت این طرح شروع به کار کرد

? در این مراسم که ظهر امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندار شهرستان خرم آباد، مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری ،معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، مدیرکل بهزیستی و معاون فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در اولین مرکز تخصصی جامع سلامت روان واقع در خیابان اسدآبادی برگزار و این مرکز بصورت رسمی افتتاح و شروع به کار کرد.

? در آیین افتتاح این مرکز، دکتر ثمینی معاون استاندار لرستان در خصوص ارتباط سلامت روان آحاد جامعه با توسعه همه جانبه استان مطالبی را ایراد و ابراز امیدواری کرد افتتاح این مرکز کاهش مشکلات جامعه در حوزه سلامت را به دنبال خواهد داشت.

? در ادامه برنامه طولابی، فرماندار شهرستان خرم آباد پس از توضیح روند شکل گیری طرح سامان شهرستان به تشریح اقدامات انجام شده توسط دستگاه های متولی این طرح پرداخته و اهداف آتی آن را در چند بخش بیان نمود و از شکل گیری مراکز از این دست در دیگر نقاط محروم شهرستان و استان در صورت موفقیت طرح خبر داد.

? گفتنی است اين طرح بصورت پایلوت با مشاركت فرمانداری خرم آباد، دفتر امور اجتماعی استانداری معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشكی و مركز بهداشت شهرستان خرم آباد و بهزیستی استان در شهرستان خرم آباد با هدف ارتقا سلامت روان جامعه اجرا خواهد شد

? در ادامه مراسم ، هیات همراه پس از افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روان در مراسمی دبیرخانه اقدام جامع و خانه مشارکت مردم، واقع در کوی جهادگران را بصورت رسمی افتتاح کردند.

? روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد

b_300_0_16777215_00_images_ppp.jpeg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید