شهید سلیمانی الگویی برای همه نسل‌ها

✅ فرماندار خرم‌آباد گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی الگویی برای همه نسل ها با عقاید و سلیقه‌های متفاوت است.

? جعفر طولابی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در حالیکه کمتر تصور می شد یک فرمانده نظامی بتواند اینگونه محبوبیتی در دل مردم پیدا کند امروز الگوگیری از مکتب سلیمانی پررنگ تر و قوی تر از گذشته و سردار دلها محبوب قلب ها شده است.

? وی تصریح کرد: دشمن گمان می کرد با ترور ناجوانمردانه حاج قاسم می تواند این فرمانده غیور و مکتب این شهید والامقام را به دست فراموشی بسپارد، اما سردار دلها زنده تر از همیشه در زندگی و یاد ملت بزرگ ایران جای دارد.

? فرماندار خرم‌آباد اظهار داشت: گرچه ملت ایران و بلکه همه دوستداران آن سردار بزرگ در سراسر جهان همچنان در فقدان و دوری این اسطوره فراموش نشدنی داغدار هستند اما مکتب حاج قاسم بیش از هر زمان دیگری بین مردم زنده و جاری است.

? طولابی ادامه داد: اکنون که حدود یک سال از شهادت این سردار سرافراز می گذرد، زوایای دیگری از اخلاق، رفتار و منش این بزرگمرد تاریخ ایران بر همگان نمایان شده و اقشار مختلف مردم را بر آن داشته است با مطالعه زندگینامه، وصیت نامه و روایت های نزدیکان و همرزمانش، بینش و معرفت خود را نسبت به این قهرمان فراموش نشدنی ارتقا دهند.

? وی اظهار داشت: شخصیت کاریزما، مردمداری، اخلاق مداری، صداقت و شجاعت، تواضع، فروتنی و خدمات ارزشمند سردار دلها در حوزه امنیت و سرباز بی ادعای حریم اسلام، انقلاب و میهن اسلامی بودن رمز محبوبیت این بزرگ مرد فراموش نشدنی تاریخ است.

? سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بامداد جمعه ۱۳ دی ماه پارسال به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان مقاومت عراق پس از عمری مجاهدت طی حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

b_300_0_16777215_00_images_sssssssss.jpeg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید