✅ پرداخت ۷۱ میلیارد تومان وام اشتغال روستایی در خرم‌آباد

? به گزارش ایرنا، جعفر طولابی روز دوشنبه در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان خرم آباد افزود: مبلغ ۷۱ میلیارد تومان برای اجرای ۲۵۹ طرح و ایجاد اشتغال پایدار یک هزار و ۳۷۸ نفر از روستاییان جوینده کار پرداخت شده است.

? وی با اشاره به تداوم پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی تصریح کرد: همچنین در راستای جبران بخشی از خسارت های کرونا به مشاغل متضرر، تاکنون ۵۴ میلیارد تومان در قالب ۹ هزار  پرونده و اشتغال ۱۲ هزار و ۱۹۸ نفر به واحدهای صنفی شهرستان خرم آباد اعطا شده است.

? طولابی درباره تسهیلات پرداختی به جمعیت تحت پوشش نهادهای حمایتی این شهرستان نیز گفت: مبلغ ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در قالب ۳۳۲ طرح اشتغالزایی به ۴۰۶ نفر پرداخت شده است.

? وی اظهار داشت: بانک های عامل باید برای اعطای تسهیلات به متقاضیان برنامه ریزی مناسبی داشته باشند تا تعیین تکلیف طرح ها تسریع شود.

? فرماندار خرم آباد ادامه داد: پرونده تسهیلات کرونایی و توسعه اشتغال پایدار باید به صورت ویژه پیگیری، کمیته نظارت برای راستای آزمایی تشکیل و نحوه عملکرد کارآفرینان و وضعیت طرح ها بررسی شود.

? وی در خصوص وصول مطالبات بانکی نیز گفت: بانک ها باید لیست بدهکاران تحت پوشش دستگاهها و نهادهای حمایتی را در اختیار این ادارات قرار دهند تا نسبت به پیگیری پرداخت مطالبات بانک اقدام شود.

? طولابی فعالیت های صورت گرفته در حوزه اشتغال خرم آباد را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: برای جذب تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری تا اول بهمن ماه فرصت داریم که باید همه دستگاه های اجرایی و بانک های عامل علاوه بر بازنگری و ارزیابی طرح ها، در این مدت یک ماهه تلاش بیشتری داشته باشند.

? وی اظهار داشت: برای تسریع در کار، کمیته ای متشکل از نمایندگان فرمانداری، بانک ها، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاههای اجرایی  تشکیل می شود و از دستگاه های برتر و بانک های عاملی که بیشترین جذب سهمیه تسهیلات را داشته اند تقدیر خواهد شد.

? در این مراسم لوح تقدیری به امضای خادمی، استاندار لرستان توسط محمدی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان به طولابی، فرماندار شهرستان خرم آباد به جهت تلاش ها و توجه ویژه وی به بحث اشتغال افراد تحت پوشش نهاد های حمایتی، اهدا شد.

b_300_0_16777215_00_images_WhatsApp-Image-2020-12-21-at-22.29.16.jpeg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید